#follower | Ultimele planuri de vacanta



RO:   Acum 2 săptămâni, eu si 4 prieteni, am hotărât că e musai să tragem o fugă până la mare (că doar e vară, nu?). Extrem de încântate și nerăbdătoare, eu și prietena mea Cătă am început să facem imediat planul de drum, destinație, cazare, ce luăm în bagaje, ce să mai, într-o seară am schimbat de-a idei de puteam scrie o carte! Împreună cu ceilalți am decis că până la urmă stăm 3 nopți și 4 zile, în felul următor: o noapte în Vama Veche și 2 în Costinești. Bineînțeles, nu se poate să ajungi în Vamă și să nu mergi puțin și pe la bulgari, mai ales având în vedere că celebrele Nisipuri de Aur sunt doar la o oră de mers cu mașina. Plecarea va fi pe 14 august foarte de dimineață (gen 2-3, depinde cum ne mobilizăm) astfel încât să ajungem în 6-7 ore în Vama Veche. Pot doar să mai spun că abia aștept și că număr orele până la plecare; deja îmi imaginez o scurtă ședința foto pe faleză, la apus, într-o rochie lungă și neagră, valurile mării în spate, atingându-mi picioarele și rochia!  

Dar... mai este până atunci! Să revenim la oile noastre, care astăzi sunt reprezentate de această ținută. Mereu mi-au plăcut fustele cloș dar aveam o impresie că nu ar arată bine pe mine. Chiar și așa, am îndrăznit după luni de zile în care am tânjit după ele, să îmi cumpăr una. Am ales să o asortez cu acet tricou jucăuș marca Bershka (via Kurtmann, cel mai tare magazin online autohton). Colierul H&M pe care îl iubesc la nebunie, aduce puțin glamour ținutei.  
Am pălăvrăgit destul, vă las în continuare cu pozele și aștept părerile voastre mai jos. Pupici! 
Ne vedem pe Facebook și Instagram.

________________________________________________

ENG  Hello my lovelies! How is summer treating you? I have to say that I'm very pleased with it thus far: I graduated, I will soon be employed as a pharmacist assistant, the weather is finally the way it should be, and I will be going to the Black Sea with 4 of my friends! I can't wait, 4 days of fun, relaxation, photoshoots on the beach and more fun! I am super excited about this as this will be my 3rd time.
But first thing's first: this outfit which I think is super playful and chic. I can say that I lovehow thesse pictures turned out. 
Be sure to let me know what you think of this outfit in the comment section below. Hugs~
See you on Facebook and Instagram.


Tricou / t-shirt Bershka via Kurtmann | fustă / skirt - Romwe | lanț / necklace - H&M | pantofi / heels - Deichmann | geantă plic / clutch - SH | ochelari de soare / sunnies - Ebay















6 comments:

  1. Great photos and outfit darling ;-)
    Kisses!

    ReplyDelete
  2. Ce tinuta frumoasa! Tricoul e bestial :*
    http://www.xcentrica.ro/cum-purtam-salopeta/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Deea, si mie imi place mult.
      Te pup!

      Delete
  3. imi place foarte mult fustita! esti lovely!

    www.eager4fashion.com

    ReplyDelete

Color me RED fashion blog - one girl, many outfits.

Love, Roxx~