The Black Sea and my black dress | Costinesti part 2


RO:    Revin cu poze de la mare, de data aceasta cu o rochie neagră decupată de la Romwe. Ah, ce emoții am avut din cauza ei! Mi-a ajuns fix în ziua în care am plecat și am fost atât de fericită! Deja începusem să mă resemnez cu ideea că nu o să fac poze cu ea, dar din fericire altfel au stat lucrurile :) 
 Pozele sunt făcute în ultima zi, iar pe dedesupt aveam costumul de baie din postarea precedentă cu poze din Costinești. Adică asta.
Vă las în continuare cu pozele și aștept părerile voastre mai jos. Pupici! 
Ne vedem pe Facebook și Instagram.

________________________________________________


ENG  I'm back with some vacation pictures. I love this Romwe cut-out dress, it works wonderfully with the beach and the waves, don't you guys agree?
Be sure to let me know what you think of this outfit in the comment section below. Hugs~
See you on Facebook and Instagram.

Rochie / dress- Romwecoroniță / flower crown - from Costinesti











4 comments:

  1. Ce interesanta e rochia, imi place tare!! Ador faptul ca ai intrat in apa cu ea... eu am o postare de la mare cu o rochie foarte frumoasa si doream ca la urma sa intru in mare cu ea, bineinteles ca am uitat :)) Te pup!

    http://www.newtouchofcolor.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Diana, ma bucur ca iti place! Sunt sigura ca la anu nu o sa uiti :D

      Delete
  2. nice, hey i just followed you, maybe u can follow me back
    http://coeur-of-fashion-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Color me RED fashion blog - one girl, many outfits.

Love, Roxx~